NES

      
      hlavní strana   |   kontakt   |   jak objednat   |   jak vybrat správnou velikost   |   jak obuv udržovat   |   kde mohu nakoupit

 

Jak zboží objednat?

K objednání výroby vybraného zboží můžete použít tyto způsoby:

 

1. Navštívíte nás na naší vzorkovně v Bystřici pod Hostýnem. Před tím, než přijdete, domluvte si s námi termín a čas schůzky,

    abychom se Vám mohli plně věnovat. Nejlépe na emailu nes@botynes.cz .

    Adresa: Vzorkovna NES , Bystřice pod Hostýnem, Přerovská 338

 

2. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej a odeslat na adresu

    NES , Bystřice pod Hostýnem , Komenského 1260, 768 61

 

3. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej, naskenovat a odeslat elektronicky na adresu nes@botynes.cz .

   (objednací lístek nemusíte tisknout, stačí jej zkopírovat do dokumentu Microsoft Word a poté vyplnit a odeslat)

 

4. další možností je odeslat nám zprávu na adresu nes@botynes.cz , která bude obsahovat

  • číslo vzoru

  • barvu

  • případně  specifikaci

  • velikost, velikostní sortiment - jak vybrat správnou velikost?

  • množství

  • způsob platby

  • kontakt na Vás (email, telefon)

  • iniciály pro fakturaci (Jméno, Příjmení, Adresa)

Jak obdržím zboží?

Zboží si vyzvednete na naší vzorkovně. Po ukončení výroby budete vyzváni k odběru zboží.

Pokud si obuv přejete doručit na Vaši adresu, zprostředkujeme Vám doručení prostřednictvím přepravní společnosti.

 

Přepravní služba Česká pošta - doprava v ČR - cena 150,- kč s DPH 21%

Přepravní služba - doprava v EU - dle tarifů dopravce DPD

 

Jaká je dodací lhůta?

Lhůta pro výrobu vycházkové a společenské obuvi je 3 týdny.

Pokud se však stane, že je díky velkému zájmu kapacita výroby vyprodána, může dojít k prodloužení dodací lhůty do maximálně 5.týdnů.

Lhůta pro výrobu kozaček pro mažoretky je aktuálně 3-4 týdny, dle náročnosti výroby obuvi.

 

Jak za zboží zaplatím?

1. Za zboží zaplatíte při převzetí zboží v hotovosti.

2. Za zboží odeslané přepravní společností obvykle zaplatíte při převzetí zboží a to formou dobírky (v hotovosti).

3. Pokud si to zákazník přeje, může zboží zaplatit převodem z účtu předem dle vystavené výzvy k úhradě - předfaktury.

 

Finanční služba - platba dobírkou - cena 60,- kč s DPH 21%

Finanční služba - platba předem převodem na účet - zdarma

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající

 

Jaká je záruka na zboží?

Vysoká kvalita zboží zaručuje při správném užívání její dlouhou životnost. Proto dáváme garanci na jakost 24 měsíců od data prodeje.

 

Reklamace

Vady výrobku uplatňujte v záruční lhůtě. Jestli-že se objeví závada, je nutné ji reklamovat ihned při jejím zjištění. Zboží k reklamaci zasílejte řádně očištěné, v původním balení, se záručním listem a podrobným popisem závady. Pokud to povaha závady dovoluje, reklamovaný výrobek bude od nás opraven. Pokud nikoli, dojde k výměně nebo k vrácení ceny výrobku. Reklamace vyřizujeme do 14.dnů v převážné většině opravou. (od převzetí reklamace do předání prvnímu dopravci)

 

Recyklace obalového odpadu

Dbáme na ochranu životního prostředí a proto jsme se zapojili do recyklace obalového odpadu ve sdružení EKO-KOM. Za obaly hradíme pod identifikačním číslem EK-F00022081 servisní poplatek za zajištění zpětného odběru a využití obalového odpadu.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Spotřebitel má podle § 20d zákona 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy (dále jen "spotřebitelský spor"). Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu tohoto zákona je v našem případě Česká obchodní inspekce. Podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možné pomocí on-line formuláře: http://adr.coi.cz/cs