NES obuv pro mažoretkový sport |
obuv pro mažoretky | služby | doplňkový prodej | jak vybrat správnou velikost | jak objednat | jak obuv udržovat | kontakt |
Jak zboží objednat? K objednání výroby vybraného zboží můžete použít tyto způsoby:
1. Navštívíte nás na naší vzorkovně v Bystřici pod Hostýnem. Před tím, než přijdete, domluvte si s námi termín a čas schůzky, abychom se Vám mohli plně věnovat. Nejlépe na emailu nes@botynes.cz . Adresa: Vzorkovna NES , Bystřice pod Hostýnem, Přerovská 338
2. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej a odeslat na adresu NES , Bystřice pod Hostýnem , Komenského 1260, 768 61
3. další možností je vytisknout si formulář objednávky výroby , vyplnit jej, naskenovat a odeslat elektronicky na adresu (objednací lístek nemusíte tisknout, stačí jej zkopírovat do dokumentu Microsoft Word a poté vyplnit a odeslat)
4. další možností je odeslat nám zprávu na adresu nes@botynes.cz , která bude obsahovat
Jak obdržím zboží? Zboží si vyzvednete na naší vzorkovně. Po ukončení výroby budete vyzváni k odběru zboží. Pokud si obuv přejete doručit na Vaši adresu, zprostředkujeme Vám doručení prostřednictvím přepravní společnosti.
Přepravní služba Česká pošta - doprava v ČR - cena 150,- kč s DPH 21% Balík Do ruky – doručení balíků na jakoukoli adresu v ČR.
Přepravní služba Česká pošta - doprava v ČR - cena 70,- kč s DPH 21% - vybrat Balíkovnu Balíkovna – vyzvednutí balíků v rozsáhlé síti Balíkoven s rychlým odbavením.
Přepravní služba - doprava v EU - dle tarifů dopravce
Jaká je dodací lhůta? Lhůta pro výrobu kozaček pro mažoretky je aktuálně 12-15.týdnů, a dále dle náročnosti výroby obuvi.
Jak za zboží zaplatím? 1. Za zboží zaplatíte při převzetí zboží v hotovosti. 2. Za zboží odeslané přepravní společností obvykle zaplatíte při převzetí zboží a to formou dobírky (v hotovosti). 3. Pokud si to zákazník přeje, může zboží zaplatit převodem z účtu předem dle vystavené výzvy k úhradě - předfaktury.
Finanční služba - platba dobírkou - cena 60,- kč s DPH 21% Finanční služba - platba předem převodem na účet - zdarma
Jaká je záruka na zboží? Vysoká kvalita zboží zaručuje při správném užívání její dlouhou životnost. Proto dáváme garanci na jakost 24 měsíců od data prodeje.
Reklamace Vady výrobku uplatňujte v záruční lhůtě. Jestli-že se objeví závada, je nutné ji reklamovat ihned při jejím zjištění. Zboží k reklamaci zasílejte řádně očištěné, v původním balení, se záručním listem a podrobným popisem závady. Pokud to povaha závady dovoluje, reklamovaný výrobek bude od nás opraven. Pokud nikoli, dojde k výměně nebo k vrácení ceny výrobku. Oprávněné reklamace vyřizujeme v převážné většině opravou.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Spotřebitel má podle § 20d zákona 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy (dále jen "spotřebitelský spor"). Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ve smyslu tohoto zákona je v našem případě Česká obchodní inspekce. Podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je možné pomocí on-line formuláře: http://adr.coi.cz/cs
|